Men jag har ett liv :)

Tja man!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har ju ett liv :D
I fredags så drog jag och några till ip :D peter och Jesper var mkt elaka mot mig...  :'( sen drog jag och några till Il pirata och käka bröd med vitlökssås :D GOTT!
Sen så drog vi hem till jejja och titta skräckis :D vi var jag, jejja,johanna,jossan,linn,mulle,isak,martin,rickard,kevin,peter och jesper :D
Spela lite fotboll, lekte burken (hihi) sen så satte vi på grillen och grilla lite korv hos jejja :D super mysigt! Vi tjejer satt och sjöng till radion,  :D haha små sångfåglar vi e asså :')
Sen drog några till ip medans jag och några stanna kvar hos jejja och titta på en till skräckis! :D

Lördagen
Hade match, de blev lika, bra kämpat tjejer!
Sen blev de hem och fixa sig och sen till ip med jessica linn kevin och Rickard :D haha jessica tkr att mitt garv e roligt :P vilket det är :) linn och jessica började kittla mig så att jag nästan dog av garv :D
sen blev de middag hos kära Bjelkerts :D vi skulle fira min och emmas födelsedag :D
Mysigt som vanligt :)

söndag
match, vi vann med 2-1 , gjorde mål, WiHO :D gjorde illa foten för att en tjej stämpla mig på hälen -.-
Bra kämpat tjejer!
Fixa mig, åkte och leta fotbollsskor med päronen , vilket inte gick så bra :'(
Plugga engelska och svenska , åt middag!


Underbar helg! tack alla ni för att ni gjorde min helg :)

Orkade ni verkligen läsa hela? I sånna fall  så får ni en guldstjärna av mig :D hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0