Let your dreams stay big and your worries stay small.




Hej!
Hade ju konsert i torsdags, först för skolan och sen för föräldrarna. Tyckte att det gick jätte bra , har fått gulliga berömm och det e alltid kul :D En lärare kom fram till mig och ba: gud va duktig du var igår! Du har en jätte vacker röst! aaaw ^^Tack :D
När vi väntade på att konserten skulle sluta när vi satt "under" scenen, Backstage ;) haha . så satt jag och några och sjöng medans en kille som heter anders spelade gitar! de va super mysigt :D förrut vågade jag inte sjunga inför alla seriöst men nu e de bara kul :P
Har en video inlaggd i datan på några låtar vi sjöng men dom e jätte konstiga, ljudet passar inte alls in med bilden :S men de e nåt konstigt som man måste installera elr nåt :S

Min syrra e GRYM på gitar och på att sjunga, bara så att alla vet! :D Hon sjöng och spela gitar på konserten, stolt*.

Va och shoppa idag med Jejja :D super kul! hittade shorts,en knall rosa trekvarts tröja, en bh och en bikini! :D
När vi skulle åka hem från skhlm så kom inte bussen så vi tog en buss mot huddinge station och jag blev helt förvirrad när jag visste vart vi va, men då svänger bussen HÖGER!! och jag ba: jessica vafan händer, men hon visste :D sen hämtade mina föräldrar oss på huddinge station, tack :D


 haha mupp jag e^^

Kommentarer
Postat av: amanda

desamma snyggo! <3

2011-05-24 @ 19:43:41
URL: http://amandawaldenryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0