ingen lust

hej.
Jag har ingen lust att göra läxor. ingen lust alls. de är inte så myckt läxa men ändå. vet inte om jag ska öva inför ett matteprov.. provet är inte nu på onsdag men nästa så de är ju mer än en vecka kvar tills provet men det är ju slönt att inte ha så mycket att plugga till när provet börjar närma sig. Hmm...
Engelska läxan har jag redan övat till för trodde den va till den här veckan så den läxan blir inte så jobbig.. Men ändå har jag ingen lust!
Jag tror att jag gör såhär: jag chillar ett tag till , sen städar jag undan frukosten och sen gör jag lite läxor! :D duktig flicka! sen kan jag ta de lugnt i soffan hela kvällen :D


hihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå vilken sööt bild!

Men du är ju alltid fin!

PUSS

2011-05-02 @ 19:27:18
URL: http://emmabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0