rubrik

Hellu!
Spelat match idag! Mötte AIK, vi förlorade tyvär men vi kämpade!
Blev glidtacklad precis utanför straffområdet så fick frispark som Elin la och gissa vad, det blev mål :D woho! Fick värsta såret på ena låret efter glidtacklingen, de blev blått och rött men när jag kom hem så va det inte blått längre :O konstigt men bra!



E de bara jag som inte tycker om när vissa bloggare DISSAR saker? Asså att de dissar vädret och sånt spelar ju ingen roll, men när dom dissar vissa kläder så tycker jag att det kan vara elakt. Tänk om nån kanske har just det klädesplagett som dissas? Nån dissade en sak som jag har, struntar i vad den tycker men ändå? Man kan väll få ha på sig vad man vill ?  Om man bara kriver HISS saker så e de ju bara kul och positivt! :D



underbar bild.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0