Fyfan va vi e bra! skulle lagts upp i fredags) :$

Hej, hade orientering idag! skit kul tkt jag och jag ,emma och my orientera tsm och vi hitta alla och kom in i mål först :D Sen kunde vi gå lugnt tillbaka till skolan  och prata ! suuuuper mysigt :)
Haft träning, super kul som valigt!
va tvungen att göra egen mat idag för päronen och systern kmr sen och jag är inte den bästa på att laga mat...
Jag dkulle ätit pasta med tomatsås men va inte sugen på de så tog nå vegetarsik grej av mathilda och lite potatis(sånna där fyrkantiga och små) men brände typ den vegetariska grejen .. tog bea sås till och de smaka super äckligt, smaka med lite ketchup och de va ju lite bättre men ush vad äckligt de va!
tog ett hamburge bröd och åt oxå :P hihi älskar maxi hamburge brö! så himla goda!
Ska ta en macka och te senare ikväll :)
Imorn e de FREDAG! woho :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0