Du är allt jag nånsin önskat

Hej alla glada!
Trevlig helg!
PÅ lördagen så städade jag och fixa på landet dårå och efter det så drog jag till ip på kvällen med jossan :D
Där träffade vi lite folk :D
Sen åkte jag hem till jossan eftersom att jag skulle sova där :D först så skrattade vi enormt mkt för hennes lilla syster va där och hon är sjuuukt gullig och rolig! Hon älskar mig :')
Sen titta vi på film och jag grät för den va så sorglig :'(
vi var inte uppe allt för länge, jag var iaf super trött!
Sen på morgonen så fick jag skjuts hem av jossans gulliga mamma ganska tidigt för va tvungen att göra läxor, har ganska mkt så de e skönt att ha lite gjort!
Sen stekte jag i solen en stund med musik i öronen och sen drog jag till ip och träffa massa folk :D
En super bra helg har det vart! :D


älskar kepsen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0