Vaknade typ  vid tolv idag tror jag.. vaknade till på riktigt av att min syrra spelade gitarr.. de gjorde inget för hon e så himla duktig! hon har nt alls spelat länge men hon kan jättemånga låtar och sånt..hennes blogg: www.hedbecks.blogg.se
Ibland sitter hon och spelar och jag sitter brevid och sjunger.. Trevlans

Idag ska lilla jag träffa Vaggis! Vi behöver nt gå in på detaljer om hennes smeknamn som hon fått av mig!
Hon måste plugga lite innan och så och jag måste fixa lite här hemma med packingen och jag måste göra mig iordning och så, så de passar ju super bra!
E de bara jag som sitter och njuter av att solen lyser där ute?
De e underbart..
 Nu vill jag verkligen ha sommar!

            Vaggis:www.idabjelkert.blogg.se
                                    

                                                                       ♥
                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0