Stormish!

Hej! Idag blev de inge skidåkning pga tt de blåste så mkt och sitt liften var typ avstängd? :O

Jag och systern min sover i en liten stuga utanför de stora huset och när man går dit på kvällen så e de nt så himla kul om man säger så! De påminner om filmen FROZEN Har ni sett den? De handlar om att några fastnar i en sittlift sent på kvällen och flera meter ner t marken, kallt,snön faller hårt ner på dem och vargarna närmar sig! Jag måste säga tt jag blev lite besviken på slutet för

( om ni själva vill hyra den elr köpa den så läs INTE dehär: 
     
                 VARNING!
             

VARNING:         Det är bara en som överlever av tre :(


                          
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0