Nu e de fan vår?

Om man e på ip en eftermiddag med vänner så e de väll fan vår?
Va där med jeppe martin och max och sen senare så kom My.
Hade de skit kul och vi typ hoppa runt och skratta en massa.
Sen så såg jag en sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt snygg kille på bussen, och vi typ satt och titta på varandra. och jeppe typ skickar ett sms Jeppe: alla tittar på dej.
men jag tänkte ju bara på en viss person ^^ kanske vet va han heter men han e typ 95:a :/
Sen så sov my här och vi titta först på hitta nemo:D Sen åt vi och sen så badade vi i flera timmar. vi satt och snacka om en massa.. man kan verkligen prata med My.

Idag blev de match mot 95:or och vi vann med 6-1 och jag gjorde 2 mål så de va ju kul :p
Nu ska jag städa rummet, tack och hej leverpastej!




haha hej jag e cool?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg du har! :)<3

2011-03-15 @ 20:01:57
URL: http://linneapeltola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0