Monday

Halloj!
Japp nu vare dags för träning igen då! härligt! Idag va de en ganska skön dag och slutade tidigare än vanligt för musiklärarna e nt här i två veckor så de e ingen ensamble(stavning?) och de e lite tråkigt men skönt tt sluta tidigare ju :)
Köpte årets första mjukglass! Som jeppe och emma hjälpte mej med tt ta in på bussen ut att chaffören såg och de gick bra men emma den söta lilla saken tänkte: Ja men vi sätter oss här längst fram....
Men då kan ju chafören se oss så då fick jag ett litet skrattanfall.. bra humor jag har?
Sen så kastade jeppe grus i min glass så då gick jag fram t han och tryckte upp glassen i ansiktet på han! HIGH FIVE!?
Jag och emma gjorde lite läxor när vi kom hem t mig!




 



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha sitter och skrattar om inlägget när vi skulle försöka smuggla med oss din glass!! KRAM <3 <3 <3

2011-03-29 @ 19:23:06
URL: http://emmabloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha aa :P <333

2011-03-29 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0