Man får inte skryta..

..men vafan!
Efter en 2x40 match mot Aspuddens 95:or så känns det helt Jä*** underbart!
Till tt börja med så spelar dom i division 2 och kom 5 där av 10 lag, och för er som nt är så insatta i fotboll så kan jag säga tt det är väldigt bra!
Vi ska spela i division 3 fast mot 95:or! (vi är 96:or ;)) och i elit med det andra laget vilket är den högsta divisionen i vår ålder! :D
Jaja nu ska vi nt skryta fööööör mkt!
Japp men de börjar med tt emelie gör ett skit snyggt mål och efter det så kan man ju säga tt jag får fart!
Det första målet jag gjorde såg nog lite roligt ut, försöker gå förbi målvakten men den kmr på henne och studsar på min panna och sen lägger jag in den i mål..
Andra målet såg jag nt.. För hoppa in i målvakten och hon hoppa in i mig när jag skulle skjuta in bollen imål  så hoppa hon upp i min haka och jag ner i hennes huvud så fick skit ont i hakan och bitar av mina tänder försvann märkte jag när jag gick av planen, MEN det blev mål! Nu har jag ett litet gulligt  märke på hakan, haha..
Sen så rulla de på och flera andra gjorde mål och jag gjorde 2 mål till..  Asså känslan tt göra mål, asså ni fattar nt hur underbart de är ni som nt spelar fotboll.
När jag sen bytte av med andrea elr emelie så börjar alla i båset att applodera och ba: wohoo, härligt Elli! Hihi man blir fett glad!

Alla var verkligen grymma idag!
 Andrea gjorde 2 mål,emelie oxå ,hellan gjorde mål och Melli gjorde mål!
 Tränarna på motståndar laget gick fram till mina tränare och ba: Hon me gula skor, asså hon e verkligen grym!
 
Förlåt för tt jag skröt lite :P
                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0