It can be you and me.

Hellu :)
Fågelskådning inatt då! de va jätte kul! fatta att cykla mitt i natten? skit kul :D och jag va inte alls trött, jag va super pigg :D men sen efteråt  så va jag jätte trött -.- och dom jag cykla hem med cykla ju som värsta satsarna  och ba: hallå, Elli`? och jag ba: KLOCKAN E FAN 6 PÅ MORGONEN! hahaha, sen drog jag alice my och emma hem till mig och sov på min studssmatta :D fast vi sov bara nån timme typ :S sen har vi tittat film, lagat mat. :9 när dom gick så pysslade jag och emma :D haha de va jätte kul ju! :D Mysigt!
Sen hoppa vi runt på studsmattan och hade kul. lilla jag ramla acv studsmattan, hahaha gud va kul de va! De gick lixom jätte sakta.. :P asså hela dan har vart lite konstig, men rolig! :D

 bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0