Iloveu

Jag har nog världens underbaraste vän. En vän som alltid varit hos mig i vått och torrt. En vän som tar mig för den jag är. En vän som accepterar att jag är otroligt fjantig. En vän som man alltid har kul med. Denna vännen heter Ellinore Hedbeck. Vi har kännt varandra i prick ett år ungefär och det året har varit ett av mina bästa år. Har nämligen fått en bästavän. Jag älskar den här tjejen mest av allt. hon hjälper mig hela tiden. Vid dom tuffaste tiderna i livet när kompisarna sviker och lämnar en så har hon alltid stått vid min sida. Hon lämnar inte mig. det vet jag. Jag lämnar inte henne. det vet hon. Vi är så lika men ändå så olika. Vi har t.om blivit frågade om vi är släkt. how nice? haha. Nejmen hon är som en syster jag aldrig fick. Hon är den jag litar på i alla lägen. När det gäller kärlek,vänskap, svek eller något annat så finns hon alltid där om jag behöver prata. Hon ringer mig när hon behöver hjälp precis som att jag ringer henne när jag behöver hjälp. Jag ångrar absolut inte att jag lärt känna henne och det hoppas jag att hon vet. Ursäkta att jag loggade in på din blogg bebi men var tvungen att skriva av mig. Nu äre så här att jag älskar dig och det ordet är väldigt starkt, lika starkt som vårat vänskapsband är <3

/ Din syster, Josefin Johansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0