Once a failure, always a retard..

Nääää nu ska vi nt vara elaka här nt ;) hihi ne men en låt text går så, så aa :P
Sitter och lyssnar på musik, just nu så e väl den bästa låten Johnossi -summerbreeze. jag tkr den e grymt bra och vi kanske ska sjunga den på solosången sen.. :D hoppas,hoppas!

nu blir de några bilder från sommaren 2010 som jag saknar grymt!




En dag på ip jag aldrig glömmer.. aldrig..

Jag älskar er brudar, ni betyder allt i världen för mej!

Haha bröder.. shiit va jag saknar alla och allt dehära.. bara några minnen från sommaren..


Kommentarer
Postat av: hanna

svara på frågestunden

2011-01-17 @ 20:52:11
Postat av: Elli

Men jag har fått så få frågor..

lova jossan att nt svara förns jag får fler.. .....3 frågor lixom :(

fråga du :D

2011-01-18 @ 20:30:30
Postat av: Linnea

härligt med sommar! :D Kram på dig.

2011-01-18 @ 20:47:02
URL: http://linneapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0