Sorry!

Sorryför att jag nt skrivit på ett tag men har haft träningar läxor och hängt med kompisar, kände att de va lite viktigare :P
Men bättre sent än aldrig va?

Idag så slutar vi typ ääääh? tidigt!! :D haha sen så bestämde jag att vi skulle springa runt i skolan och reta dom som fortfarande hade lektion :D moahaha fast de blev nt så, elr nt helt, vi sprang runt lite gran och skratta ;)
sen kom två 8:or som vi typ asss garva åt för dom va fett roliga ^^
Vi är förresten: jag, Tc,Jeppe,Martin och My ;)
Sen så ska vi med halv bussen men vi går ganska sent så vi får brottom för vi skulle köpa film.
Och han i kassan tog ju såklart grymt lång tid på sej.. så vi ser bussen komma och my försöker ta gooood tid på sej men då blir typ buss chaffisen arg elr nåt , och hon och emma frågar: Kan du nt vänta lite, våra kompisar kmr snart?? Han ba NEJ!
Vi kmr springande jag och tc med filmen i handen och när vi e 5 meter från bussen så kör han!!
Jag ba: DRIVER DU MED MEJ!!!!!!!!!!!!!!
blev skit sur ^^
Men vi försöker springa t nästa men hinner nt.. men aa sen går alla vi t pizzerian och tar en dricka och jag och Tc delar på en pizza :D vi e minst och äter typ mest .. hahaha

När vi kom hem så spelade vi in en liten film på när jag ligger på ett bord (avatar) och tc och jeppe säger: hur mår du Judit?
Jag: Hej på er!

de blev ganska många filmer för vi skrattar i varje film :P
Sen när vi sätter ¨på filmen så funkar dej nt för att den hackar så mkt!!
Jag återigen säger: DRIVER DU MED MEJ!! HA..

Checka in en annan ¨läbbig film som jag och Tc skrek en del åt när martin och My gått, för då blev de läskigt ^^ vi satt och sparka på jeppe för vi va rädda ... haha tc va skit rädd, de va jätte kul att titta på ^^
Sen missa typ tc bussen nåra gånger men nu e hon hemma , tror jag??
DOODOOO!

Ikväll blir de mys med familjen, elr med pappa för mamma e på kurs och mathilda ska äta ute med Ida ;)

Hare gött alla gooa gubbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0