Kolla en hare! hare?

hahaha skrattar fortfarande!
 Elr så de blir helt rätt: där har de vart en hare! hare?
(Linnea fattar)

de bästa i dag!
Nu på kvällen drog jag ut med Linnea och Emma ut i snön och körde lite pulka, snacka och skratta en massa!
jätte mysigt, man blir aldrig för gammal för pulka ;)
 När jag och linnea gick hem så såg jag en hare dårå, och då sa linnea: hare
Kolla en hare! hare?
vi typ skratta ihjäl oss bokstavligt för när vi gick och skratta en massa så halkar jag och ramlar omkull på marken  och då börjar vi skratta ännu mer :D haha

Imorn ska vi träffas igen och typ dricka te och sätta på en film rulle! (haha va de bara jag som reagera pådedär? vi ska asså nt sätta på en film rulle utan sätta på en film rulle ;)
haha

ska jag va ärlig så längtar jag nt tbx t solbrillorna...

Kommentarer
Postat av: LINNEA

HAHAHA. Här har det gått en hare. Hare? ;)<3

2011-01-15 @ 20:09:04
URL: http://linneapalmer.blogg.se/
Postat av: Elli

haha aa juste så vare :P <3

2011-01-15 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0