Härlig dag!

Tja!

Idag va de cup!

Gick upp typ 7! på en söndag! fatta va tidigt :)
Men de gör ju inget, jag hoppade upp ur sängen för när man ska spela fotboll så tar nt en sovmorron över, nt ;)

Första matchen
Vi förlorar...
Alla verkade ganska trötta och så, men vi hade ju fler matcher! :D
Inge speciellt hände precis?

Andra matchen
Vi spelar väldigt jämnt , men ändå så lyckas dom släppa in ett mål mer än oss så de blir 2-1.
de va lite kul för jag e på kansten och ska ta bollen och den e på gränsen att gå ut, och då kmr värsta biffen och tacklar in mig i väggen :P
Gjorde nt så jätte ont precis (man e ju biff vafan )
Johanna står i mål och typ stukar fingret, elr värre? läbbans :O
Emelie gjorde målet!

Tredje matchen
Vi e grymma och riktigt taggade och vinner med 3-0
Jag gör första målet och emelie och hanna gör dom andra målen.. riktigt snygga mål faktiskt!
Vi måste sen vänta och se om vi går vidare, de berodde lixom på hur de gick för dom andra lagen, vi får sen reda på att vi nt gick vidare, de berodde typ på ett enda mål :'(

Men hade riktigt kul ändå!

Min och Nordans lek va typ bäst!
Vi sitter på bänkarna och passar en vattenflaska emellan oss, har man våra perversa tankar så vet man ju hur de såg ut ;)
de gick faktiskt ut på en sak, fast de känns nt lämpligt att säga här, så andvänd eran fantasi vänner!

Kanske kmr bilder imorn, eftersom att frida tog massa! :D
Fast hon ville typ tortera mej, så hon tog massa konstiga bilder på mej -.-

Förlåt förresten för att jag nt skrev nåt på torsdagen elr fredagen,
Somnade i soffan på torsdagen efter träningen, super trött va jag ^^



Mobba nt bilden -.-
Saknar utomhus matcherna!
Bilden e tagen den ,matchen som jag gjorde 5 mål av 5 i :D
Blev hissad av laget, så jävla skön känsla!
Känslan av att göra mål e bland de bästa som finns!
I love it!

Kunde nt få en stor bild på målet som kmr efter men aa, lite ser amn jue! ;)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0