ni kan få en länkning OM..

Asså jag e så dålig på data grejer och sånt så nu tänker jag berätta vad jag behöver hjälp med och  alla ni som försöker hjälpa mig får en länkning!! Låter som en bra deal tycker jag?!

Okej: Jag har gjort en header på en sida som heter :scrapblog.com och nu när den är färdig så vill jag få över den till paint så att jag kan få över den till bloggen! Men jag kan inget av de?! Man ska ju typ kopiera och klistra in  men de funkar lixom inte, jag kanske gör fel men om ni kanske vet hur man gör så skulle jag bli jätte glad om ni försökte hjälpa mig!?
Kan ni kanske hjälpa mig så kan ni skriva förklaringen i kommentarer! Jag skulle bli överlycklig och ni skulle få en länkning?! låter ju skit bra enligt mig?


Kommentarer
Postat av: jossan

Hahaha gumman.. kontakta mig på fb så berättar jag.. hehe :) <3

2011-08-14 @ 18:52:19
URL: http://litetuffare.myshowroom.se
Postat av: Amanda Stenberg :D

Du går in på scrapblog.com

trycker på typ öppna fil eller ja så att du får fram din design. sen trycker du bara på spara som och sen väljer du typ "JPEG fil" och sen sparar du. sen kan du öppna den i paint och spara igen :p

du kanske redan har fått hjälp men jag hade lust att skriva, grym blogg förresten :)

Kram <3

2011-08-15 @ 13:09:54
URL: http://amandasofiastenbergs.blogg.se/
Postat av: Alex

Fina tuttar

2012-02-07 @ 20:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0