Bristning?

Hejsan!
Igår myste jag med Emma! Vi satt ute i vår soffgrupp, drack te och snackade! Lyckades även göra den äckligaste lunchen .Vi spelade lite alfapet  och lyssnade på musik.

Sen på kvällen så fick jag träna med Damlaget :O de gick ganska bra men efter halva träningen så sträcker jag till baksidalår.. en tränare ser att jag har ont så han smörjde på Ice power och lindade mitt lår.. han sa att det troligen var en bristning.. de enda jag kunde göra va att vila..  så jag satt och titta på sista delen av träningen.. Igår gjorde det ont bara om jag gick men nu känns det mycket bättre!
Senare så ska jag åka till Söder med Emma, vi ska shoppa lite och sen titta på Harry-potter del 2!
de kommer bli awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0