your eyes

Hej!
haft en trevlig valborg?
de har iaf jag! tillbringade kvällen med jessica linn ocj jossan hemma hos jossan med musik,chips,godis,läsk,prat och en massa skratt!
Jätte trevligt, de blev nt som vi tänkt oss för de skulle komma några killar men de blev inte så men vi hade jätte kul ändå såklart!

Juste. spelade match mot värtan idag, läskigt men de va kul och vi spelade riktigt bra men tyvär blev de förlust.. jag gick in riktigt hårt i när kamperna för jag börjar bli skit trött på att vara liten ch när motståndaren trycker till så flyger jag som en vante.. jag e jävligt stark men de kanske nt folk vet.. och därför va de enormt skönt att trycka till en motståndare och få tag i bollen! hon jag tog bollen av är stark och större än jag så när jag tog bollen så ville jag bara hoppa och ba: WOHOOOO!
me gjorde ju inte de ;)

Nu sitter jag i soffan med päronen med musik i öronen!
ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0