Underbart

Gud vilken härlig dag och kväll de har vart idag! De började tyvär med att vi förlora mot BP tyvär så vi skiter i att snacka om det :) Drog till ip med linn och titta på killarnas match, dom vann typ men 14-0 HÄRLIGT! Sen kom martin och jossan och senare kom Jessica, martin, kevin, rikard, viktor, leo, isak och mulle :D Trevligt! De va verklgen skit kul! Sen så åkte dom och köpte pizza och vi tjejer och leo stanna och vakta deras saker elr jag,linn,jessica och leo för jossan hade åkt hem. Sen så ringer vi dom och säger att jag drar hem snart för jag va hungrig och frös, och 3 pers ba: nej men stanna, du får låna rikards jacka och höll på så ett tag så jag stanna ett litet tag till.. När dom kom så fick jag låna kevinss tjocktröja :') tack! :D Sen drog jag,linn och jessica iaf :) Gud vilken härlig dag! Skit sköna människor allihopa! Love to you all! :D



Älska bilden!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh ja, underbar bild! :D<3

2011-04-24 @ 14:08:37
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0