Respekt poolarn!

Hej hopp, gummisnopp! :D haha jeppes lilla kommentar.

Helt ok dag, men vilken sjuhelvetes storm de va idag? Blåste ju typ bort!?
Min SO lärare ba: akta er när ni går hem, en träd kan ju komma flygande, Jag ba: NEj, va? du skojar va?!! haha blev ju fett rädd :O men han drev ju :P
 De var ju nt så lätt att köra fotboll när alla koner blåste bort och så, men kul va de ändå, såklart!

Vet ni va!!? Fick mina skal t iphonen idag!? har jag berättat om dom? de e iaf en rosa men kanin öron och en fluffig svans och ett hello kitty :D <3 Skiit söta! ^^ 

Ps: sa ju tt rukriken va från Ullrik, men den e ju från Lady Gagga(stavning), han gjorde ju en cover ..
               
Saknar min kamera!! Den e sönder, de kostar mer tt laga den än tt köpa en nyy typ, elr samma pris -.-



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin blogg =)!!

2011-04-08 @ 23:21:34
URL: http://cussies.blogg.se/
Postat av: vendela

heej gud va fiin blogg:)

2011-04-09 @ 12:27:25
URL: http://vensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0