Snö?!

Asså de va ju massa snö imorse, men vad hände sen?
Den ba försvann huh.gifSuper tråkigt jue!

Haar precis vart på museum så jag sluta tidigt.. Jag och johanna va typ galna i slutet och skrek att de skulle komma en tsunami ¨så vi gick och varna alla och sjöng national sången 
En vanlig dag i mitt liv helt enkelt!
Jag har träning om en stund utomhus, Så jag ska göra lite läxor och så kanske..
Imorn så kanske jag ska på bio med emma på kvällen ! Men människan ska åka till något skidställe i typ en hel vecka sen :'(

Men hejdå på er, nu hoppas jag på att lite fler människor ska logga in på "ansiktsboken" wink.gif

Puss♥

Kommentarer
Postat av: felicia

jag tycker att snö e det bästa som finns! det e så kul me all snö! det e mysigt o så!

2010-11-18 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0