skola -.-

Nemmen tjenare gullungar ;D

Första skoldagen på ett tag och jag trodde att jag skulle dö på morgonen av trötthet, men icke sa nicke.. jag va faktiskt ganska pigg :O
De va faktiskt en skön dag idag trotts allt..

Jag blev buren av folk idag och dom snurra mig så jag trodde jag skulle dö men med Simon (icke pojkvän) så kände jag mig säker:) elr nått...

Inga LÄXOR!!!
Förrutom prov om 5 veckor... SHITT VA JAG NJUTAR ASSÅ!
 Nu sitter jag och äter macka :D
och ska snart åka och köpa nya fotbollsskor när mamma kmr hem..

STUVSTA IF FÖRALLTID! ♥


Kommentarer
Postat av: Laila

Hej Elli! tycker din blogg är väldigt bra och undrar om du kan köra bilder eller video om hur du sminkar dig för att på bilderna på din blogg ser dina ögonfransar och du såå snygg ut!!! puss

2010-11-08 @ 17:45:06
Postat av: Elli

Nej va söt du e!

Aa visst ;)

Kan skriva om vad jag andvänder för smimk oxå ;)

Vad e ditt efternamn? puss

2010-11-08 @ 17:57:02
Postat av: Laila

Hel elli jag vill inte lägga ut mitt efternamn men tack

2010-11-09 @ 17:35:54
Postat av: Elli

Men asså dom där bilderna på bildbomb, de va lös ögonfransar ;) men de kanske du fatta xp

2010-11-09 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0