Pojkvän..

Hejsan!
Sitter i soffan och tittar på idol med familjen ;)
Brevid mig sitter en söt liten hund som typ "älskar" mig! Haha..
Idag så har sötaste Alice vart här och vi har haft det super mysigt!
Vi har snakat en hel del och "jag vet en sak som nt ni vet" Hihi!  Hon har ändrat sin relationsstatus på "ansiktsboken"
Älskar dig Alice!

  Jag håller nog på att dö för att jag saknar Simon så mkt! Och på fredag så åker han t
Madrid oxå..
Herregud va han ska hålla på att resa..
Sen så svarar han typ aldrig på mess för han har väl mkt att göra :(
Inge kul asså... Vill Bara säga att jag Älskar Dig!



Kommentarer
Postat av: felicia

kul att ha en pojkvän? jag har ju ingen så...............

2010-11-18 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0