Nån ville ha smink tips!

                                                                                                                                                                                                                                                     
    Vet nt riktigt vad jag ska säga men de va ju typ ögonfransarna som du ville ha hjälp med så

Jag andvänder Mabelline stiletteo volume..
Asså ja.. de bror ju lixom på vad du vill ha för "fransar" men om du vill ha typ långa och "fylliga" så rekomenderar jag denna mascara ..
Jag gör väl inget speciellt med dom men de viktiga e väl att man tar från rötterna.. (längst ner på fransarna) Då blir de super....
Haaha de lät lite töntigt dehär men man måste ju göra som läsarna ber om 
Du/ni får säga till om de va nåt jag glömde svara på!


/Elli♥

                                                                                        

                                                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: ida

sv: tack gumman, din är bäst :D <333

2010-11-22 @ 18:58:55
URL: http://idaheimburger
Postat av: Elli

Hihi va bra :D Vilken ida? ^^ jag blir förvirrad av alla Idor :D <333

2010-11-22 @ 19:10:29
URL: http://ellihedbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0