Mjaow!♥

Haha hejhej alla snygga!
Linnea gick precis hem:(
Har haft de skita mysigt! Vi började med att sitta och fika på ett mysigt fik och sen så drog vi hem till lilla mig.
Vi titta film, gjorde läxor och spela in en enormt lykad video( Som ni kan se på faceboook). PÅ bussen hem till mig så fick jag värsta skrattanfallet och typ håller på att dö och alla i bussen stirrade på mig och Linnea..
Snacka om att man fick onda ögat av folk :D

                                           
   
                                                  Här kommer 3 saker som jag kom på idag!


1- Jag skrattar skit fult!

3- Jag borde vara blond, för jag e grymt trög!


4- Jag ska nt börja på balett :D






 Shit vilken cooling!




 Langa numer heting!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0