I´m fucking lazy

Halloj alla sötnosar :)
 Idag e jag riktigt trött..
Jag skulle träffa jonte och dom idag men Sebba skulle på bio oh max på träning.. Jag va ändå super trött så de gör inge! ;)
 Men hade saknat dom mkt så lite tråkigt va de ju :/
 Imorn ska jag på spa  med familjen Bjelkert och de ska bli så himla skönt! gud vad jag längtar..
JAg har saknat dom super mkt eftersom sist dom va här så blev jag sjuk och va tvungen att gå upp och lägga mig :(
  Jag älskar er!
 Nu sak jag titta på lite DH igen :)
Ha de så bra allihoppa ;D

Ida Snygging :D


Gulleplutt


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, nej men Elli då! Vad gullig du är, :) Och tack för ikväll, himla mysigt var det! :D Älskar dig ;) <3

2010-11-06 @ 00:54:05
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: Elli

Hihi tack själv! aa älskar dig oxå <3

2010-11-06 @ 14:10:14
Postat av: Elli

Hihi tack själv! aa älskar dig oxå <3

2010-11-06 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0