I´m back bitches!

Halloj alla söta!
 Har precis kommit hem från yasuragi( Ett spa)
De va jätte skönt och mysigt!
Med pooler och varma källor..
Fick massage i 50 minuter, som va super skönt fast hon drog i mig jätte mkt och knakade min rygg, höhö..
De va ganska svårt att slappna av eftersom de gjorde ganska ont pch att hennes mage kurra hela tiden! haha..
Sen åt vi på en resturang när man såg dom laga maten och de va såklart japanskt dårå eftersom de va ett japanskt spa ;)
Sen så gick vi till våra rum och snackade, lyssna på musik, tog "vackra" kort och massa ;)
Sen tryckte vi i hopp oss vi fyra i två små sängar och tänkte sova så :D
Mathilda och ida va lite sömniga men jag och emma låg oh sjöng! (som vanligt)
 Nu sitter jag hemma med dunväst på mig för de e kallt som satan ;)
 Ikväll kkmr ida hit och tittar skräckfilm! Taggad som fan ;D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0