Fett smidig!

Hejsan!
 Har precis vart på träning, kom försent en stund :P Ska berätta hela histirien för er:
Först så väntar jag på att johanna ska sluta så jag går ner med linnea till centrum och köper typ en kladdkaka som vi delar på. jag vet, super nyttigt;)
Sen så slutar johanna och vi går ner t centrum igen och köper mellis :D
Sen går vi upp t skolan och äter den.. de va typ inga där så vi bytte om i koridoren... Men sen så hör vi en dörr smälla igen och vi ba skriker och springer in på toan! Båda har bara sport bh på sig oxå , sen går jag ut och tittar vem de e , och då va det en som heter jonas..
Sen när han går så fortsätter vi att byta om men DÅ!? Så spiller jag ut min yougurt(stavning) dricka över bänken och golvet :D Sjukt smidigt av lilla mig...
Sen så går vi till bussen som ska gå t huddinge och där ska vi möta my, men den bussen går innan vår e framme så..
Ja de va halva min dag :D
Nu har jag tänkt att reda ut en sak med en kompis för jag står nt ut att vara ovän med honom längre.. :( Saknar honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0