Du är min andra halva..

Emma Linda Nilsson

När jag sägar att du e min andra halva så menar jag det verkligen.
Vi har kännt varandra hela vårt liv, och då överdriver jag nt!
Vi har även gått i samma klass hela livet, och vi har alltid vart såhär tajta!
Jag har alltid varit den här tuffa och du har alltid vart den där "lilla" (om du förstår)
När nån har vart elak mot dig så har jag alltid varit där för att försvara dig, och det känns lixom som om det var min plickt att göra det. Eftresom att vi är systrar.
Jag tror att jag har blivit den jag är idag lite på grund av dig! Och samma gäller med dig..
Vi har alltid funnits där för varandra och älskat varandra i alla lägen...
Vi har bråkat en hel del oxå, men det bevisar att vi verkligen är systrar..
 Jag älskar dig, och kmr alltid att göra, vad som än händer, föralltid!
               
                        
                                                                    ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

åå älskar dig me!!!!!! Du är den bästa som finns<3<3<3 Kommer alltid och har alltid älskat dig!!! sötnows<3<3

2010-11-15 @ 15:10:56
URL: http://liems.blogg.se/
Postat av: Elli

Älskling! <33333333 :*

2010-11-15 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0