Alice Goldmann Hübinette

Alice, när jag träffade dig för första gången så va det på ett idrottsläger som var vid kvarnberga. Jag kmr ihåg hur sjukt gullig du var och hade världens sötaste skratt. Jag kmr ihåg hur vi satt på den där lilla gräsmattan med Sofia, Maja och Emma.. vi satt oh pratade om allt möjligt och de lixom bara klicka mellan oss två! Då visste nt jag att vi skulle bli så bra kompisar som vi e nu men jag hoppades. Sen började du på fotboll och vi hade jätte kul tsm! Med dig kan man verkligen vara sig själv och jag kan berätta allt för dig! Igentligen så har vi nt träffats så jätte mkt  elr så länge men ändå så e vi såhär bra kompisar. Du e världens underbaraste människa och jag älskar dig så obeskrivligt mycket.
Jag ska fan mig komma på ett pris för världens finaste människa och det priset ,ska jag ge till dig!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0