Never smile at a crocodile!

Halloj!
Idag har jag ju vart i skolan dårå, hände inge speciellt förutom att max och Sebbe rita snoppar i min bok.. Men de va så vackert så..  Jag och Jeppe gjorde värsta bästa filmen när vi vänta på Tc och Jonte, först va de en film om när jag försökte ta mig ner från skåpen som nt gick så ra men sen gjorde vi en skräckfilm
Jag va "The bad guy" Mannen med vantarna.. Den blev ju som den blev, men sen glömde vi stänga av så de slutade med att vi hoppade runt som luffare .
Sen när dom hade slutat gick vi fyra och la oss i soff rummet och försökte sova för alla va trötta,
Vi tog sen bussen hem och Tc följde med hem och vi åt massa lussebullar och titta på en krokodil film som va lite små läbbans.
Jag har verkligen fobi för krokodiler och hajar, jag tkr de e så himla läskigt. E de bara jag elr e de fler som tkr att de e sjukt läskigt?
Ni kanske har några andra fobier?

Ska kanske sätta mig och göra lite läxa men jag tror nt jag orkar, gör nog de imorn..
Imorn kanske de blir träning men bara om de e mindre än -10 grader ute , annars e jag me emma och gör läxor

  hihi..


Kommentarer
Postat av: Jade

Tjena tjena elli första gng jag kommenterar men jag har fobi över hajar och krokodiler och mest av allt ormar och spindlar men ha det gött

2010-12-01 @ 19:49:30
Postat av: Anonym

Haha ja visst e dom sjukt läskiga!! De e super att du kommenterar gmn! <3 puss

2010-12-01 @ 20:00:46
Postat av: Amanda

Nu ska jag oxå vara duktig och kommentera. :)

Fin blogg!

2010-12-01 @ 21:02:57
Postat av: Elli

HAha bra amanda :D Tack så mkt <3

2010-12-02 @ 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0