/jossan


(ni MÅSTE lyssna på låten !)


Elli Hedbeck, kan jag börja med att säga!

Vet inte hur jag ska börjar eller hur jag ska skriva. men jag ska skriva efter det mitt hjärta säger. du är den mest underbaraste,roligaste,knäppaste och störda ungen jag träffat. Du har lixom allt! perfect chey lixom. är avundsjuk på dig ! Du fattar inte hur mycket du hjälpt mig under dom här åren. du har hjälpt mig att inte bara få ett inre leende utan ett ytter leende också ! När jag fallit reser du mig upp igen. det är lixom du o jag. we two ! i love u. kan säga det en miljard gånger. alla säger att vissa vänner e en engångsgrej. man tröttnar på varandra och låter varandra glida isär. jag hoppas inte det ska bli så mellan oss. du är luften jag andas. du är min andra halva, utan dig inget mig ! så äre bara. vi har så sjuukt mycket minnen ihop:D våra magrutor''fniss'' som vi inte vill ska förstöras (a) nejmen seriöst nu. Gash, blir galen. jag finner massa ord men vet inte hur jag ska berätta det i den här texten. du är lixom min syster. kan prata om allt med dig utan att du går runt o berättar för alla andra. det är som det bara är du o jag i världen. ingen annan ! vill bara knna visa för dig att du kan lita på mig ! och det vet du. Som vissa brukar säga. håll mig hårt eller släpp mig helt. jag håller dig jävligt hårt. och vare sig du vill eller inte så kommer du alltid finnas i mitt hjärta. det kan ingen ändra på älskling ! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Elli

Aaw älskling!

Du betyder så sjukt mkt för mig.. Tack för att du finns! Älskar dig såå enormt! ♥

2010-12-02 @ 16:48:14
Postat av: jossan

älskar dig också sjukt mkt älskling ! <3

2010-12-02 @ 18:09:44
URL: http://jjosefinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0