Finfin!

Tänkte nt skriva om att jag fick massa snö på mig idag men jag vill bara säga att Jade är en vänn man kan lita på för hon hjälper alltid mig upp till 100 %! Tack sötnos!

Vaknade på morgonen och gick upp halv 7 och när jag ska ställa mig och sminka mig så ser jag att jag börjar få ett munsår.. de gör skita ont :'( Även mitt ben gör fortfarnade ont och eftresom att Jonte e så snäll så slog han mig där hela dagen!
På eneglska så skulle man skriva en berättelse med några till med hjälp av några ord... här kmr en bit av berättelsen: He liked her boobs so much that me wanted to cut them off with a knife and kiss them.. !
Gissa vem som kom på det?
Gissa vem som skratta ihjäl sig när han/hon skulle läsa de inför hela klassen?


Nu har jag precis pluggat inför SO provet som e på fredag -.-
Jo förrästen! Gissa vem som gjorde så att vi slapp halva SO lektionen genom att jag sa att vi skulle berätta spökhistorier? Jo jag såklart! :D Jag satt i mitten av borden och folk satt runt om och dom blev fett rädda! HIGH FIVE! ♥


Kommentarer
Postat av: Jade

hej elli tack detsamma gumman!!!

elli: du är en snygg, snäll, hjälpsam vän som bryr sig om alla och den som tkr att du är annat alltså negativt är konstig. alla mädte gilla elli på ett eller annat sätt det är bara så och jag skulle kunne offra mig för vad som helst för hennes skull...

2010-12-06 @ 18:39:18
Postat av: Elli

Aaw du e så sööt! Men de e du som är allt dedär gmn!

2010-12-06 @ 18:55:40
Postat av: Jade

Elli sluta du vill nt ta åt dig all kritik jag SÄGER SANNINGEN!!! du är allt det jag sade jag är inget ingen kan vara som dig du är speciell det vet du!!! älskar dig över hela mitt hjärta ( kompis )

2010-12-06 @ 18:59:43
Postat av: Elli

Aaw gmn! Älskar dej mee!

2010-12-07 @ 16:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0