Always look at the bright side of life!

Tja fan!

jag e smämst! Jeppe jaga mej och sen  putta  han ner mig i snön och jag tappade skon och sen hitta vi nt den! de tog 10 min innan vi hittade den! och jag stod där och frös! sen så går jag och tänker shiit va skönt e snart hemma! Men då hör jag emma roppa att jag har glömt min mössa i snön där jag blev ner puttad...Sen så kom jag hem och jag öppnade dörren men sen när jag skulle dra ut nyckeln så fastnade min nyckel i dörren och jag stod där skit länge och höll på men felet var att jag hade glömt vrida på nyckeln -.-..

Vill säga Grattis till världens bästa och underbaraste JONTE OCH SIMON!
Jonte som fyller 14 och simon som fyller 13!
JONTE GUBBEN E FJORTIS!




jag tkt jag såg lite rolig ut ^^ Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0